Syyskampanja -15% | Ilmainen toimitus yli 700€ tilauksiin! | Tilaa meiltä ilmainen värimalli tarvittaessa!

Tiedote yhteistyökumppaneillemme.

Huonekalutehdas Seppänen Oy on kasvanut voimakkaasti jo kaksi vuotta. Kuluvan vuoden liikevaihdon kasvu tulee asettumaan 50-60% luokkaan. Vuodelle 2018 ennustamme 50-100% kasvua.

Myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelumme kehittämiseksi olemme tehneet yhteistyösopimuksen myyntiedustaja Janne Flyktmanin kanssa. Janne hoitaa ensisijaisesti Uusiasiakashankintaa, Vepsäläinen Oy:n myymälät sekä noin 20 yksityistä asiakastamme.

Janne Flyktmanin pitkä kokemus huonekalumarkkinoinnin kentästä tulee vahvistamaan toimintaamme merkittävästi. Jannen omin sanoin ”odotan innolla pääsyä markkinoimaan Seppäsen tuotteita ja tapaamaan asiakkaita. Työn Janne aloittaa 1.11.2017

Yhteystiedot:

Myyntiedustaja

Janne Flyktman

janne@paksu.net

Kimmo tulee toistaiseksi suoraan tehtaalta palvelemaan edustajana ainakin seuraavia asiakkaitamme ja myymälöitä: Kruunukaluste Oy:n myymälät, R-Top Oy, Skanno Oy, Me-Kalustajat Oy, Turun Kruunukaluste, Sisustusliike Uniikki Ky, Sisustustalo J.Lehmusto Oy, Koti-Kalustamo Oy, Kaluste 10 Oy, Kaluste Marsalkka, Spazio Oy. Jakamalla asiakaspalvelun alueet pyrimme tehostamaan toimintaamme niin tehtaalla kuin kentälläkin!

Ystävällisin terveisin:

Huonekalutehdas Seppänen Oy